Výukové materiály
- 
    
    
Autor Eva Vrzáčková Školitel RNDr. Petr Šmejkal Ph.D. Rok vzniku 2011 Popis  - 
    
    
Autor Eva Vrzáčková Školitel RNDr. Petr Šmejkal Ph.D. Rok vzniku 2011 Popis  - 
    
    
Autor Eva Vrzáčková Školitel RNDr. Petr Šmejkal Ph.D. Rok vzniku 2011 Popis  - 
    
    
Autor Eliška Brabencová Školitel RNDr. Václav Martínek, Ph.D. Rok vzniku 2013 Popis Komprimovaná složka obsahuje tři přílohy:
- Předlohu protokolu k důkazním reakcím
 - Vypracovaný protokol k důkazním reakcím
 - Přehled důkazních reakcí
 
Materiál je určen učitelům.
 - 
    
    
Autor RNDr. Milada Teplá, Ph.D. Školitel Rok vzniku 2020 Popis - Materiál "Dýchací řetězec" lze rozdělit na dvě části:
 - Vnější respirace
 - Vnitřní respirace (buněčné dýchání)
 
 - 
    
    
Autor Vendula Čermáková Školitel RNDr. Milada Teplá, Ph.D. Rok vzniku 2020 Popis -  Dýchání (respiraci) můžeme rozdělit na dvě rozdílné součásti jednoho procesu:
 - Vnější respirace
 - Vnitřní respirace (buněčné dýchání)
 
 - 
    
    
Autor Kolektiv autorů Školitel Rok vzniku 2009 Popis Pracovní list k laboratorním pracem  - 
    
    
Autor RNDr. Pavel Teplý, Ph.D. Školitel Rok vzniku 2009 Popis  - 
    
    
Autor RNDr. Pavel Teplý, Ph.D. Školitel Rok vzniku 2009 Popis  - 
    
    
Autor Veronika Koldová Školitel RNDr. Karel Nesměrák, Ph.D. Rok vzniku 2008 Popis Exotermické a endotermické reakce  - 
    Stáhnout NedostupnéSoubor je dostupný jen pro registrované učitele
Enzymy, vitaminy a hormony – Pracovní listy
Autor Olga Kučerová (Vostřelová) Školitel RNDr. Milada Teplá, Ph.D. Rok vzniku 2011 Popis Materiál obsahuje studijní text týkající se enzymů, vitaminů a hormonů, v další části jsou přiloženy pracovní listy.  - 
    
    
Autor Eva Vrzáčková Školitel RNDr. Petr Šmejkal Ph.D. Rok vzniku 2011 Popis  - 
    
    
Autor Anna Batoušková Školitel / recenzent Doc. Svatava Janoušková / Dr. Pavel Teplý Rok vzniku 2024 Popis 6 úloh na téma eutrofizace vod, konkrétně její příčiny, limitující prvky, dopady na ekosystém i člověka . Úlohy jsou otevřené i uzavřené, a doplněné tabulkami, obrázky a praktickými příklady.  - 
    
    
Autor RNDr. Pavel Teplý, Ph.D. Školitel Rok vzniku 2009 Popis  - 
    
    
Autor Milada Roštejnská (Teplá) Školitel Doc. RNDr. Helena Klímová, CSc. Rok vzniku 2003 Popis Adobe Flash  - 
    
    
Autor RNDr. Milada Teplá, Ph.D. Školitel Rok vzniku 2020 Popis Fotosyntéza je jeden z nejdůležitějších dějů v přírodě, V průběhu fotosyntézy dochází k zachycení sluneční energie (fotonů) a k následné syntéze organických látek (sacharidy, mastné kyseliny a prekurzory aminokyselin) z oxidu uhličitého a vody. Mezi organismy mající schopnost provádět fotosyntézu patří vyšší rostliny, zelené a hnědé řasy, jednobuněčné sinice, zelené a purpurové bakterie. Reakce probíhající během fotosyntézy se dají rozdělit do dvou základních dějů: primární děj (přenos elektronů  - 
    
    
Autor Milada Roštejnská (Teplá) Školitel Doc. RNDr. Helena Klímová, CSc. Rok vzniku 2009 Popis  - 
    
    
Autor Bc. Jaroslav Stránský Školitel Doc. RNDr. Václav Martínek, Ph.D. Rok vzniku 2021 Popis Komplexní distanční materiál připravený pro výuku tématu Fotosyntéza má 9 stran a je určen pro off-line distanční výuku cca 1 VH. Součástí je test ověřující osvojení předcházejícího tématu sacharidy.  - 
    NedostupnéSoubor je dostupný jen pro registrované učitele
FRANKENSTEINŮV KOKTEJL: VÝUKA SEPARAČNÍCH METOD NETRADIČNĚ
Autor PRAŽIENKA Miroslav, ŠULCOVÁ Renata Školitel Rok vzniku 2017 Popis V představovaném miniprojektu jsou aplikovány základní prvky pro aktivní vzdělávání. Před žáky byl namíchán koktejl z běžně známých potravin (voda, sůl, olej a drcená kávová zrna). Poté žáci, motivovaní videonahrávkou s barmanskou show, diskutovali o fenoménu barmanství, o původu slova koktejl a učitel jim nastínil problém – míchat suroviny umí každý, ale vaším úkolem je rozdělit je zpět na výchozí látky!  - 
    
    
Autor Ivana Volmutová Školitel RNDr. Václav Martínek, Ph.D. Rok vzniku 2010 Popis  - 
    
    
Autor Veronika Koldová Školitel RNDr. Karel Nesměrák, Ph.D. Rok vzniku 2008 Popis Exotermické a endotermické reakce  - 
    
    
Autor Alan Liška Školitel Rok vzniku 2006 Popis Co jsou a nejsou heterocyklické sloučeniny.  - 
    
    
Autor Zuzana Kotková, Jan Havlík Školitel Rok vzniku 2012 Popis Prezentace vytvořené k názorbému výkladu o heterocyklických sloučeninách.  - 
    
    
Autor Alan Liška, RNDr. Dana Rédrová Školitel / recenzent / RNDr. Simona Petrželová, Ph.D, doc. RNDr. Václav Martínek, Ph.D. Rok vzniku 2021 Popis Materiál se zpracovaným tématem Heterocyklické sloučeniny, zahrnuje vlastnosti, příklady, strukturní vzorce a příklady praktického využití a jejich významu v přírodě.  - 
    
    
Autor Michal Šíba Školitel Rok vzniku 2011 Popis  - 
    
    
Autor Jan Břížďala Školitel Rok vzniku 2010 Popis Karbid vápenatý reaguje s vodou za vzniku hořlavého plynu acetylenu. Druhým produktem reakce je hydroxid vápenatý.  - 
    
    
Autor Jan Břížďala Školitel Rok vzniku 2010 Popis Hořčík po zapálení hoří oslnivým plamenem za vzniku bílého oxidu hořečnatého a stopových množství nitridu hořečnatého.  - 
    
    
Autor Eva Vrzáčková, Jan Břížďala Školitel RNDr. Petr Šmejkal Ph.D. Rok vzniku 2011 Popis  - 
    
    
Autor Kamila Miková, Lenka Beranová a Kamila Štěpánková Školitel Rok vzniku 2004 Popis Prezentace seznamuje s tématem hormonů.  - 
    
    
Autor Školitel Rok vzniku 2012 Popis Hru je možno hrát od 30 min do nekonečna. Doporučuji ji hrát v seminářích v posledních ročnících, jako velké opakování organiky a biochemie.